پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227052
افزايش نوع دوستي، از جمله راه‌هاي مبارزه با فقر به شمار مي‌رود
تاریخ انتشار : 1395/08/25 09:39:19
نمایش : 989
علي محمد ذوالفقاري افزود:کميته سعي دارد در حوزه محروميت زدايي با مشارکت بيشتر مردم، حجم خدمت رساني و درمان‌گري فقر را افزايش دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي محمد ذوالفقاري معاون حمايت و سلامت خانواده کميته امداد امام خميني(ره) در نشست خبري امروز(دوشنبه) با اشاره به عملکرد هفت ماهه امسال در حوزه مشارکت وبررسي وضعيت خيريه ها و شبکه هاي نيکوکاري اظهار کرد: کميته امداد در دور جديد خدمت رساني از فروردين سال قبل با رويکرد مديريت جهادي و با نيت سرعت در پاسخگويي و ارتقاي سرمايه اجتماعي همچنين فقرزدايي و تقويت حوزه مشارکت‌هاي مردمي شکل گرفت.
 
وي افزود:کميته سعي دارد در حوزه محروميت زدايي با مشارکت بيشتر مردم، حجم خدمت رساني و درمان‌گري فقر را افزايش دهد.
 
ذوالفقاري ادامه داد: اصلاح روند صدقه دهي در کل کشور و قرار دادن سهم انقاق در سبد هزينه خانوار، پاسخگويي به نيازهاي خيرين و مشترکين صندوق‌هاي صدقات از جمله مهم‌ترين اهداف کميته محسوب مي‌شود.
 
معاون حمايت و سلامت خانواده کميته امداد تصريح کرد: به منظور پاسخگويي و برآورده‌سازي بهتر نيازهاي حاميان از روند انتقال پول و دريافت اطلاعات لازم، استفاده از شبکه‌هاي مجازي در اولويت سازمان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html